Gwarancja i reklamacje
Gwarancja
- Wszystkie Produkty marki Kranzle posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Okres gwarancji dla Produktów jest liczony od dnia dostarczenia Produktu do Klienta i wynosi:
- 12 miesięcy w przypadku Klientów będących przedsiębiorcami,
- 24 miesięcy w przypadku Klientów będących Konsumentami,
- Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest karta gwarancyjna oraz dowód zakupu.
Reklamacje
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.
- W chwili odbioru Kupujący zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia Kupujący obowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.
- W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze Sprzedającym za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nazwę firmy, nr zamówienia, nr dowodu zakupu.
- W przypadku reklamacji towaru, warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie towaru na adres Sprzedającego z załączonym opisem wady i dowodem zakupu.