thumbs-iconbest cleaning company website forever!

clock-iconworking hours : Mon-sat (8.00am - 6.00PM)

mobile-icon

Zapraszamy do kontaktuWyślij zapytanie

mobile-icon

Zadzwoń do nas!605 909 002

Serwis

previous arrow
next arrow
Slider

KR-Technik poza sprzedażą myjek wysokociśnieniowych Kranzle zajmuje się również serwisem tych urządzeń. Prowadzimy zarówno serwis gwarancyjny jak i pogwarancyjny. Serwisujemy urządzenia Kranzle oraz myjki wysokociśnieniowe innych producentów. Posiadamy wyspecjalizowany zespół serwisowy, który poza zdobytym doświadczeniem, uczestniczył w specjalistycznych szkoleniach w siedzibie niemieckiego producenta. Posiadamy stosowne certyfikaty klasyfikujące nas w kategorii autoryzowanych serwisów Kranzle.

Każda interwencja serwisowa rozpoczyna się u nas wnikliwą analizą stanu otrzymanego urządzenia i diagnozy problemu. Każdy przypadek traktujemy indywidualnie. Tworzymy profesjonalną dokumentację serwisową obejmującą opisy, fotografie obrazujące istotę problemu, raporty oraz rekomendowane rozwiązania problemu. Prowadzimy konsultacje z naszymi Klientami i wspólnie podejmujemy decyzje co do dalszych działań mających na celu naprawę urządzenia. Korzystamy tylko i wyłącznie z oryginalnych części zamiennych. Po wykonaniu naprawy każde urządzenie jest przez nas testowane pod kątem poprawności wykonania naprawy. Jesteśmy w stanie zapewnić Państwu najwyższą jakość, konkurencyjność i kompleksowość świadczonych przez nas usług naprawczych.

REGULAMIN SERWISU

  1. Na naprawę udziela się 3 miesięcznej gwarancji w wyjątkowych sytuacjach wg ustaleń indywidualnych. Gwarancja obejmuje wyłącznie zakres dokonywanych napraw wg wyceny. 
  2. Karta przyjęcia sprzętu do naprawy z numerem zlecenia tylko i wyłącznie upoważnia do odbioru sprzętu.
  3. Sprzęt nie odebrany w przeciągu 6 miesięcy od daty naprawy, diagnozy lub wyceny zostaje zutylizowany. 
  4. Oddany sprzęt do dokładnego sprawdzenia podlega kosztom wyceny – ustalenia indywidualne. 
  5. Sprzęt, który został przyjęty do serwisu (naprawy) podlega weryfikacji (poza drobnymi naprawami). Pozostawiony sprzęt do weryfikacji jest dementowany w przypadku braku zgody lub nieopłacalnej naprawy zwrot sprzętu nastąpi w wersji zdemontowanej. Na życzenie klienta istnieje możliwość złożenia w wersji pierwotnej taki jaki został przyjęty na serwis (ze względu bezpieczeństwa zostanie odłączone zasilanie 230V, 380V,  zapłon iskrowy lub części mechaniczne). 
  6. Firma nie ponosi odpowiedzialności za pozostawiony dodatkowy osprzęt (zaleca się pozostawianie tylko i wyłącznie sprzętu do naprawy). 
  7. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych firmie KR-TECHNIK SP. ZOO w związku z RODO. 
  8. Regulamin serwisu dostępny jest na stronie internetowej www.kr-technik.pl oraz w siedzibie firmy. 
  9. Zostawienie sprzętu w serwisie jest jednoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją regulaminu.