thumbs-iconbest cleaning company website forever!

clock-iconworking hours : Mon-sat (8.00am - 6.00PM)

mobile-icon

Zapraszamy do kontaktuWyślij zapytanie

mobile-icon

Zadzwoń do nas!605 909 002

nasze-quadro
regulator2
tloki
regulator
nasze-quadro
regulator2
tloki
regulator
previous arrow
next arrow

Naprawa myjek ciśnieniowych Kranzle

KR-Technik poza sprzedażą myjek wysokociśnieniowych Kranzle zajmuje się również serwisem tych urządzeń. Prowadzimy zarówno serwis gwarancyjny, jak i pogwarancyjny. Dokonujemy przeglądu urządzeń Kranzle oraz myjek wysokociśnieniowych innych producentów (przeprowadzamy m.in. serwis myjek ciśnieniowych Karcher). Posiadamy wyspecjalizowany zespół serwisowy, który – poza zdobytym doświadczeniem – uczestniczył w fachowych szkoleniach w siedzibie niemieckiego producenta. Uzyskaliśmy stosowne certyfikaty klasyfikujące nas w kategorii autoryzowanych serwisów Kranzle.

Serwis oraz naprawa myjek wysokociśnieniowych

Niezależnie od tego, czy niezbędny jest serwis urządzeń Kranzle, czy może naprawa uszkodzonych części myjek ciśnieniowych, zawsze rzetelnie podchodzimy do realizacji obowiązków. Każda interwencja serwisowa rozpoczyna się u nas wnikliwą analizą stanu otrzymanego urządzenia i diagnozy problemu. Następnie tworzymy profesjonalną dokumentację serwisową obejmującą opisy, fotografie obrazujące istotę problemu, raporty oraz rekomendowane rozwiązania problemu. Prowadzimy także konsultacje z naszymi Klientami i wspólnie podejmujemy decyzje co do dalszych działań, mających na celu naprawę urządzenia. Korzystamy tylko i wyłącznie z oryginalnych części zamiennych. Po wykonaniu naprawy każde urządzenie jest przez nas testowane pod kątem sprawnego działania. Jesteśmy w stanie zapewnić najwyższą jakość, konkurencyjność i kompleksowość świadczonych usług naprawczych, dlatego zachęcamy, by oddawać w nasze ręce wszystkie myjki ciśnieniowe. Serwis bądź profesjonalna naprawa będą w stanie przywrócić ich dawną świetność!

REGULAMIN SERWISU

  1. Na naprawę udziela się 3-miesięcznej gwarancji, w wyjątkowych sytuacjach wg ustaleń indywidualnych. Gwarancja obejmuje wyłącznie zakres dokonywanych napraw wg wyceny.
  2. Karta przyjęcia sprzętu do naprawy z numerem zlecenia upoważnia tylko i wyłącznie do odbioru sprzętu.
  3. Sprzęt nieodebrany w ciągu 6 miesięcy od daty naprawy, diagnozy lub wyceny zostaje zutylizowany.
  4. Oddany sprzęt do dokładnego sprawdzenia podlega kosztom wyceny – ustalenia indywidualne.
  5. Sprzęt, który został przyjęty do serwisu, podlega weryfikacji (poza drobnymi naprawami). Pozostawiony sprzęt do weryfikacji jest demontowany w przypadku braku zgody lub nieopłacalnej naprawy zwrot sprzętu nastąpi w wersji zdemontowanej. Na życzenie klienta istnieje możliwość złożenia w wersji pierwotnej, takiej, w jakiej został przyjęty na serwis (ze względu bezpieczeństwa zostanie odłączone zasilanie 230V, 380V, zapłon iskrowy lub części mechaniczne).
  6. Firma nie ponosi odpowiedzialności za pozostawiony dodatkowy osprzęt (zaleca się pozostawianie tylko i wyłącznie sprzętu do naprawy).
  7. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych firmie KR-Technik Sp. z o.o. w związku z RODO.
  8. Regulamin serwisu dostępny jest na stronie internetowej www.kr-technik.pl oraz w siedzibie firmy.
  9. Zostawienie sprzętu w serwisie jest jednoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją regulaminu.
techniczne4
techniczne6
0