Serwis
KR-Technik poza sprzedażą myjek wysokociśnieniowych Kranzle zajmuje się również serwisem tych urządzeń. Prowadzimy zarówno serwis gwarancyjny jak i pogwarancyjny. Serwisujemy urządzenia Kranzle oraz myjki wysokociśnieniowe innych producentów. Posiadamy wyspecjalizowany zespół serwisowy, który poza zdobytym doświadczeniem, uczestniczył w specjalistycznych szkoleniach w siedzibie niemieckiego producenta. Posiadamy stosowne certyfikaty klasyfikujące nas w kategorii autoryzowanych serwisów Kranzle.
Każda interwencja serwisowa rozpoczyna się u nas wnikliwą analizą stanu otrzymanego urządzenia i diagnozy problemu. Każdy przypadek traktujemy indywidualnie. Tworzymy profesjonalną dokumentację serwisową obejmującą opisy, fotografie obrazujące istotę problemu, raporty oraz rekomendowane rozwiązania problemu. Prowadzimy konsultacje z naszymi Klientami i wspólnie podejmujemy decyzje co do dalszych działań mających na celu naprawę urządzenia. Korzystamy tylko i wyłącznie z oryginalnych części zamiennych. Po wykonaniu naprawy każde urządzenie jest przez nas testowane pod kątem poprawności wykonania naprawy. Jesteśmy w stanie zapewnić Państwu najwyższą jakość, konkurencyjność i kompleksowość świadczonych przez nas usług naprawczych.
REGULAMIN SERWISU
- Na naprawę udziela się 3 miesięcznej gwarancji w wyjątkowych sytuacjach wg ustaleń indywidualnych. Gwarancja obejmuje wyłącznie zakres dokonywanych napraw wg wyceny.
- Karta przyjęcia sprzętu do naprawy z numerem zlecenia tylko i wyłącznie upoważnia do odbioru sprzętu.
- Sprzęt nie odebrany w przeciągu 6 miesięcy od daty naprawy, diagnozy lub wyceny zostaje zutylizowany.
- Oddany sprzęt do dokładnego sprawdzenia podlega kosztom wyceny – ustalenia indywidualne.
- Sprzęt, który został przyjęty do serwisu (naprawy) podlega weryfikacji (poza drobnymi naprawami). Pozostawiony sprzęt do weryfikacji jest dementowany w przypadku braku zgody lub nieopłacalnej naprawy zwrot sprzętu nastąpi w wersji zdemontowanej. Na życzenie klienta istnieje możliwość złożenia w wersji pierwotnej taki jaki został przyjęty na serwis (ze względu bezpieczeństwa zostanie odłączone zasilanie 230V, 380V, zapłon iskrowy lub części mechaniczne).
- Firma nie ponosi odpowiedzialności za pozostawiony dodatkowy osprzęt (zaleca się pozostawianie tylko i wyłącznie sprzętu do naprawy).
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych firmie KR-TECHNIK SP. ZOO w związku z RODO.
- Regulamin serwisu dostępny jest na stronie internetowej www.kr-technik.pl oraz w siedzibie firmy.
- Zostawienie sprzętu w serwisie jest jednoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją regulaminu.

